فروشگاه لوازم نوزاد و سیسمونی پرنس

فروشگاه اینترنتی سیسمونی و نیازمندی های نوزادان پرنس

فروشگاه لوازم نوزاد و سیسمونی پرنس

فروشگاه اینترنتی سیسمونی و نیازمندی های نوزادان پرنس

فروشگاه لوازم نوزاد و سیسمونی پرنس

فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزادان. فروش محصولات و نیازمندی های نوزادا. فروش لوازم ، نیازمندی ها و لباس نوزاد با بهترین قیمت و کیفیت فقط در فروشگاه پرنس. همراه تخفیف ویژه برای محصولات

  • ۰
  • ۰

نوزاد


·   از بدو تولد تا سه ماهگی صدا های آرام به صورت زمزمه در زمان هایی که خوشحال است تولید می کند. این صدا ها به طور معمول تک سیلاب هستند مانند "اه".

·   دو تا سه ماهگی در شرایط مختلف گریه های متفاوتی ارائه می دهد. همان طور که شناخت شما نسبت به کودک بیشتر می شود توانایی تشخیص گریه گرسنگی از گریه خستگی را لباس بچه به دست می آورید.

·   سه تا چهار ماهگی صدا های تک سیلابی را به صورت زمزمه وار و کمی پیچیده تر با تنوع بیشتری تولید می کند.

·  پنج تا شش ماهگی صدا های زیر و بم را با بالا و پایین بردن صدا تمرین می کند. اغلب در پاسخ به صحبت دیگران، حالت چهره خود را تغییر می دهد.

·  هفت تا دوازده ماهگی شروع به ساخت کلمات متنوع نامفهوم و ترکیبات و لهجه های صوتی جدید می کند. سعی می کند صحبت کردن شما را تقلید کند، حروف صدا دار و بی صدا را در کنار هم قرار می دهد، مانند "به به". با در نظر گرفتن نوبت صحبت کردن وانمود می کند که در حال مکالمه با شماست.


منبع: فروشگاه سیسمونی پرنس

  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • فروشگاه پرنس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی